Reklamačný poriadok
Kupujúcemu odporúčame pred prevzatím skontrolovať zásielku, či nie je poškodená. V prípade rozsiahleho poškodenia (roztrhnutý obal, deformácie a iné rozsiahle poškodenie), kupujúci nie je povinný zásielku prevziať. V prípade poškodenia zásielky je nutné na mieste spísať s prepravcom zápis- protokol o zistených vadách spôsobených počas prepravy. Ak balík aj napriek viditeľnému poškodeniu obalu kupujúci prevezme, je to na jeho vlastnú zodpovednosť, reklamácie z tohto titulu predávajúcim nebudú uznané. Zodpovednosť za poškodenie v priebehu prepravy nesie prepravca. Na základe vyhotoveného záznamu bude kupujúcemu po prešetrení a uzavretí škodovej udalosti s prepravcom poskytnutá primeraná zľava alebo dodaný nový tovar.
Vybavovanie reklamácií sa riadi záručnými podmienkami konkrétneho tovaru a Občianskym zákonníkom. Podľa občianskeho zákonníka č.150/2004 je na každý tovar poskytnutá záruka 2 roky.
Ako vrátiť tovar
Ak ste zakúpili produkt, ktorý nezodpovedá vašim očakávaniam, alebo máte akékoľvek iné dôvody na reklamáciu, postupujte podľa nasledujúcich krokov:
1. Vyplňte online reklamačný formulár
Pre rýchle a efektívne spracovanie vašej reklamácie je potrebné vyplniť náš online reklamačný formulár. Formulár nájdete tu .
2. Odošlite tovar
V prípade reklamácie zašle kupujúci reklamovaný tovar na adresu predávajúceho:
Simona Hulmanová, Gaštanová 453/10, Kalinkovo 90043, kontakt na doručenie zásielky +421 940 348 737 , e-mail: info@houseoflara.sk
Balíky zaslané na adresu Sídla spoločnosti (Antolská 6, 85107 Bratislava) nebudú prevzaté a budú vrátené odosielateľovi prostredníctvom prepravnej spoločnosti ktorú si zvolil pri vracaní zásielky, všetky náklady spojené so zaslaním na nesprávnu adresu znáša Kupujúci na vlastné náklady.
3. Počkajte na spracovanie vašej žiadosti
Naša zákaznícka podpora vašu reklamáciu posúdi a v prípade potreby vás bude kontaktovať pre ďalšie informácie alebo na dohodnutie ďalšieho postupu.
4. Vybavenie reklamácie
Po schválení reklamácie vás budeme informovať o ďalších krokoch, ktoré môžu zahŕňať výmenu tovaru, opravu alebo vrátenie peňazí podľa platných právnych predpisov.
Reklamovaný tovar musí byť dodaný čistý v norme základov hygienických štandardov. Náklady na prepravu reklamovaného tovaru smerom od kupujúceho k predávajúcemu hradí kupujúci.
Spiatočnú prepravu po vybavení oprávnenej reklamácie hradí predávajúci.
V prípade, že dôjde k vade výrobku v záručnej dobe, má kupujúci právo na odstránenie vzniknutej vady. V prípade, že vada tovaru je neodstrániteľná, nahradí predávajúci kupujúcemu vadný výrobok novým výrobkom, alebo ak si kupujúci bude želať výrobok iného typu v rovnakej cenovej kategórií. Peniaze za reklamovaný tovar predávajúci nevracia.
Záruka sa nevzťahuje na poškodenie vzniknuté:
- prirodzeným alebo nadmerným mechanickým opotrebovaním
- znečistením tovaru alebo jeho častí v dôsledku zanedbania údržby
- používaním tovaru v podmienkach, ktoré nezodpovedajú svojou teplotou, prašnosťou, vlhkosťou, chemickými a mechanickými vplyvmi prostredia, v ktorom sa tovar bežne používa
- vonkajšími vplyvmi, napr. pádom alebo nárazom
- zásahom do tovaru neoprávnenou osobou (neodborné opravy alebo úpravy)
- pri používaní tovaru v rozpore s návodom na obsluhu
- mechanickým poškodením- roztrhnutý, prerezaný, nosený, tepelne poškodený tovar, tovar poškodený neopatrným neúmerným fyzickým zaobchádzaním, zámerným poškrabaním vrstiev tovaru a pod.
Záruka sa tiež nevzťahuje na škody vzniknuté v dôsledku živelnej udalosti, živelnej katastrofy, násilného poškodenia, poveternostných podmienok, alebo prevádzkou v extrémnych a neobvyklých podmienkach.